Eveline Cosmetics Hydra Extreme 3 D- Kremowe mleczko nawilżająco- wygładzające RECENZJA

7 sierpnia 2013



Od producenta:

Nawilżona skóra dzień po dniu! 24h

• Zmniejszenie suchości, szorstkości oraz łuszczenia

• Głębokie nawilżenie przez 24 h
• Aksamitna gładkość
• Odnowa i regeneracja
• Poprawa sprężystości


KREMOWA FORMUŁA WYGŁADZA I PRZYWRACA SKÓRZE KOMFORT

Likwiduje suchość i odnawia naskórek, zapewniając skórze długotrwały, intensywny komfort. Przywraca odpowiedni poziom nawilżenia nawet bardzo przesuszonej skórze. Odbudowuje naturalną barierę chroniącą przed utratą wody.





Moja opinia:

Jeśli chodzi o balsamowanie ciała mam problem ze systematycznością. Ten balsam stoi na stoliku przy łóżku dzięki czemu pamiętam o posmarowaniu się przed snem. Dzięki pompce ta czynność jest łatwiejsza i przyjemniejsza, a także o wiele krótsza.
Opakowanie- białe z pompką, tak jak wspominałam wyżej. Pompkę można zakręcać i odkręcać, dlatego nie grozi nam ubycie produktu podczas wszelakiego przetransportowania.
Pojemność- 350 ml
Konsystencja- kremowa, dosyć gęsta.
Wchłanianie- szybkie, kiedy nałożymy za dużo balsamu wystarczy poczekać kilka minut. Nie brudzi ubrań i nie pozostawia tłustego filmu, a tego bardzo nie lubię
Zapach- ciężko mi określić co to jest za zapach, nie jestem w tym zbyt dobra. Dla mnie jest neutralny, zresztą długo nie utrzymuje się na skórze.
Wydajność- dość duża, mi wystarczą cztery „kliki”, aby wysmarować nogi, ręce i brzuch.
Co robi ze skórą- otacza ją odpowiednią troską. Skóra po zastosowaniu jest wyraźnie nawilżona, a po regularnym stosowaniu jest bardziej jędrna i przyjemna w dotyku. 



Kto był najbardziej zainteresowany?:D




Wpisy, które także mogą Cię zaciekawić:

8 Komentarze

  1. lubię kosmetyki eveline do ciała

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znamy kosmetyków Eveline do ciała, ale takie mleczko by się przydało:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze tego produktu :) Pewnie się na niego skuszę, mimo mojej dezaprobaty do Eveline ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mimo wszystko jakoś nie przepadam za Eveline,a młody widać lubi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. widać, że fajne mleczko, nie miałam jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie ten najbardziej zainteresowany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie bardziej kusi wersja z olejkiem arganowym :D

    OdpowiedzUsuń
  8. przeraza mnie wielka pojemnosc:P

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images