Recenzja okularów FIRMOO

17 marca 2013


Witajcie:),

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z Firmoo. Wybór okularów na tej stronie jest szeroki, więc każdy może znaleźć coś dla siebie. Ja wybrałam sobie takie . Od zawsze mi się marzyły bardziej wyraziste okulary, które dodadzą charakteru. Nie trzeba obawiać się, że okulary nie będą pasowały. Za pośrednictwem programu można wgrać swoje zdjęcie i "przymierzać" okulary.

Muszę przyznać, że kontakt z firmą jest bardzo przyjemny, pełen profesjonalizm. Z chęcią odpowiadano cierpliwie na moje wszystkie pytania, nawet te najgłupsze Kiedy już zamówiłam okulary mogłam obserwować ich "wędrowanie" po świecie. W ciągu 5 dni moje okulary znalazły się u mnie, muszę przyznać że to bardzo szybko.

Kiedy otworzyłam przesyłkę, która mimo przebytych kilometrów dotarła bez szwanku byłam pozytywnie zaskoczona. Otrzymałam dodatkowo skórzane etui, woreczek na okulary, ściereczkę z logiem firmy, a także dwie małe śrubeczki i mini śrubokręt.




Zamawiając pierwszą parę okularów płacicie tylko za koszt przesyłki( po przeliczeniu niecałe 60 zł). To wspaniała okazja, ponieważ normalnie kupując okulary u optyka zapłaciłybyście około 300 zł. Możecie bez obaw wybrać sobie okulary, które wam najbardziej odpowiadają i przepisać dane z recepty, dostosowując je do waszych oczu.

Więcej informacji na temat darmowych okularów pod tym linkiem, a także tu


A teraz kilka zdjęć w moich okularach:





Miłego dnia!:)

Wpisy, które także mogą Cię zaciekawić:

20 Komentarze

  1. Bardzo ładnie Ci w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasują Ci :) do mnie dotarły przeciwsłoneczne kilka dni temu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie również czekam na recenzję :))

      Usuń
  3. Bardzo ładny model. Pasują Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog :)
    Mam prośbę :
    http://lodz.naszemiasto.pl/artykul/galeria/1770472,konkurs-justin-bieber-w-lodzi-zdjecia-glosowanie-paulina,galeria,4780204,id,t,tm,zid.html


    Możesz zagłosować na Paulinę 10 razy w konkursie pod tym adresem powyżej i pomóc mi spełnić jej marzenie :?
    Dziękuję z góry :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie Ci w nich :):) podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne i na prawdę ci pasują:) ja jakoś siebie nie widze w okularach

    OdpowiedzUsuń
  7. na prawdę polecam Jillian :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog :)

    Obserwuję. W wolnej chwili zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. już o tym słyszałam:D szkoda tylko, że nie dawno byłam u optyka i zrobiłam sobie nowe okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie Ci w tych okularach ;)
    A ja wybieram się do okulisty dopiero w lipcu - prawdopodobnie muszę wymienić szkła, bo wada wzroku mi się pogorszyła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie straszą, że jeśli nie będę nosić okularów to powiększy mi się wada. Mam - 0,5, więc nie czuję jakiejś wielkiej potrzeby noszenia, jednak na wykładach nie widzę napisów na slajdach, a na ulicy nie rozpoznaję ludzi z daleka.

      Usuń
  11. hej , od dłuższego czasu śledzę Twojego bloga. Jestem Twoją wielką fanką ! :) Lubię Twój styl i czekam na jakiś nowych outfit . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło:). Postaram się dodać jakiś nowy outfit.
      Pozdrawiam :).

      Usuń
  12. bardzo ładnie dopasowane do Twojej urody! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog :)
    Mam prośbę Mogła byś skomętować także mój blog ?
    http://proobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images