Idealna, jesienna garderoba

22 września 2015


„Jesień trwa
Rdzawych liści czas
Kaloszy, peleryn i mgły”

Z wiekiem jesień już mi tak bardzo nie przeszkadza. Czasami nawet wyczekuję, kiedy wyjmę z szafy swetry, szale, płaszcze. Długie wieczory wypełniam zapachem świec, filmami, dobrymi książkami. 
Poniższe stylizacje zostały stworzone na stronie pollyvore, nie skupiam się na sklepach z jakich te ciuszki pochodzą, bo chyba trzeba wygrać w totka żeby je kupić :D. Jednak są to klasyczne ubrania, których zamienniki można znaleźć w każdym sklepie. 


Boho latem, dlaczego nie jesienią? Indiański styl. Frędzle, brązowe i bordowe kolory, wymarzony kapelusz. Jesień w pełnej krasie

__________________________________________________________________________________________________________


A może tak plecak, zamiast torebki- jesień to czas na zmiany. Ubierajcie trampki, bo za kilka tygodni ich widok na stopach będzie tylko wspomnieniem. Taki rockowy styl to moja bajka, a podobna kurtka króluje  mojej szafie od kilku lat, i jeszcze się nie znudziła.

_______________________________________________________________________________________



Na specjalne okazje, kiedy chcemy wyglądać elegancko warto założyć trencz- idealnie pasuje do sukienek, do tego wysokie botki i świat można podbijać :D.
____________________________________________________________________________________
Nikt nie lubi deszczu, chlapy, ale nie daj się pogodzie, i wtedy wyglądaj stylowo. Kalosze to wersja dla odważnych, do tego uroczy płaszcz przeciwdeszczowy i gotowe. Parasolka to także ważny dodatek, dopełnienie stylizacji.


____________________________________________________________________________________


A Wy jaki macie pomysł na idealną, jesienną stylizację ? :)

Wpisy, które także mogą Cię zaciekawić:

12 Komentarze

  1. Super zestawy - trafiłaś w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pomysłów nie mam, bo jeśli chodzi o stylizacje to jestem noga

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga stylizacja najbardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wooow :D dla mnie każda stylizacja jest the best :D wszystko bym ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zestawy, wszystkie przypadły mi do gustu, ale najbardziej trafia w niego rockowa stylówka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pelerynki tak bardzo przeze mnie oczekiwane :D

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze i tak są kalosze! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy set jest tak bardzo w moim stylu, super! :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  9. W mojej szafie zdecydowanie brakuje klasycznego trenczu i to będzie mój must have tej jesieni :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsze 3 zestawy bardzo mi się podobają ten ostatni to tak do końca nie mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  11. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images