Nowości kosmetyczne

24 listopada 2015



Co te promocje robią z kobietą! Rossmann był wręcz przeludniony, szafy z kolorówką niemal puste, kosmetyki „wymacane”, jednak to nic odkrywczego. Patrząc na zdjęcia na instagramie z zakupami niektórych dziewczyn stwierdzam, że to by mi wystarczyło do końca życia. Nie rozumiem po co komuś np. dziesięć podkładów :D. Jak zobaczycie poniżej nie zbankrutowałam i nie będę musiała jeść chleba z pasztetem i zupek z paczki przez resztę miesiąca.

 

1. Pomadka ochronna o zapachu gumy balonowej- Zero Calorie
2.  Pomadka w kredce- Lip to kiss Wibo, kolor nr 1
3. Pomadka do ust- Glossy Temptation Wibo, nr 1
4. Tint- Tint 12 h color stay Wibo, nr 1

1.      Cień  kremie- Maybelline color taatoo 24 nr 93



1. Korektor - Maybelline Affinitone, nr 01
2. Zestaw do konturowania twarzy- Wibo
3. Krem BB- Astor Skin Match, nr 100
4. Podkład- Rimmel Skin Match, nr 100
5. Puder- Wibo Fixing Powder

IIi.... kosmetyczne gadżety z Bornprettystore!

Błyszczyk matowy, folia transferowa, pędzel do konturowania i jajeczko do czyszczenia pędzli
Czy coś Was zainteresowało ? :)

Wpisy, które także mogą Cię zaciekawić:

10 Komentarze

  1. Fajne kosmetyki upolowałaś. Mi było ciężko cokolwiek wybrać w tym "buszu" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, dlatego miałam wiele podejść :D

      Usuń
  2. Zaciekawił mnie korektor Affinitone... Podkład uwielbiam, ciekawe, jak u mnie sprawdziłby się korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw do konturowania twarzy! Cuekawe czy zacny?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super produkty ;) ja też upolowałam na tej promocji parę rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  5. Super produkty ;) ja też upolowałam na tej promocji parę rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda ta "trójka" Wibo! Ja się powstrzymałam, jakoś nic mnie nie skusiło na tych promocjach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe nowości. Poluję na paletkę z Wibo, ale jest już niedostępna.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images