Rumiankowy żel do mycia twarzy Sylveco

18 lutego 2018

Od kilku miesięcy staranniej dobieram produkty do pielęgnacji twarzy, ponieważ stała się ona bardziej problematyczna, niż kiedyś. Szukałam łagodnego żelu, który dobrze oczyści cerę, a mimo wszystko będzie miał prosty skład, stąd nie bez powodu sięgnęłam po produkt marki Sylveco. 


INCI: Aqua, Lauryl Glucoside, Glycerin, Salicylic Acid, Panthenol, Sodium Bicarbonate, Sodium Benzoate, Chamomilla Recutita Flower Oil.


Żel zawiera kwas salicylowy (2%), ma działanie antybakteryjne oraz olejek z rumianku lekarskiego. Delikatny, a zarazem skuteczny środek myjący nie zaszkodzi wrażliwej skórze.

Produkt znajduje się w ciemnej, plastikowej butelce z pompką, która działa bez zarzutu. Dobrze się pieni, w kontakcie z wodą tworzy delikatną pianę, łatwo rozprowadza się na twarzy. Zapach trudny do określenia, delikatnie ziołowy, jak dla mnie neutralny. Zaimponowała mi wydajność – stosowany do porannej i wieczornej pielęgnacji 150 ml starczyło mi na ponad 2 miesiące, co jest dobrym wynikiem. Skóra po umyciu była dobrze oczyszczona, bez nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia, ukojona, nawilżona. Chętnie jeszcze kupię ten żel, ale najpierw przetestuję tymiankową wersję. 


Wpisy, które także mogą Cię zaciekawić:

5 Komentarze

  1. Lubię większość kosmetyków z Sylveco. Ten żel też miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też Sylveco coraz częściej gości :) Tego żelu chyba nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten żel tylko z blogów, ale mam ochotę poznać go bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dotąd z Sylveco miałam jedynie kilka, kilkanaście próbek - nigdy nie miałam przyjemności testować pełnowymiarowego produktu, nawet znane pomadki nie są mi znane :D

    Obserwuję i zapraszam do mnie na rozdanie (hand-madowy piórniczek i kosmetyki)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images