Spotkanie Blogerek w Olsztynie-WSB

17 lipca 2015

Hejka! W sobotę (11.07) uczestniczyłam w swoim pierwszym spotkaniu blogerek, które zostało zorganizowane przez Malwinę (http://malinka24.blogspot.com). Bardzo się cieszę, że mogłam wziąć udział w tym wydarzeniu, ponieważ dzięki niemu poznałam niesamowite dziewczyny z podobnymi pasjami ;-). By przełamać nieśmiałość nasza organizatorka przygotowała karteczki z pytaniami ze sfery życia prywatnego, kosmetycznego i blogowego, na które każda odpowiadała.

Malwinka- organizatorka ;)


 
Jedzenie, pogawędki i oglądanie upominków umiliły nam czas do przybycia pani Kasi Ludwiszewskiej, która jest braffiterką (studio BRA). Dowiedziałyśmy się jak okiełznać nasze biusty, poprawnie dobrać biustonosz, cały mini wykład odbył się w atmosferze pełnej uśmiechu i poczucia humoru pani Kasi;-). Chętne osoby pod fachowym okiem mogły dobrać idealny biustonosz i zauważyć jak bardzo jest to ważny aspekt dla lepszego samopoczucia i pewności siebie. 



Cztery godziny spotkania minęły tak szybko, że smutno się było rozstawać. Mam nadzieję, że kiedyś uda nam się spotkać w tym samym gronie na kawie, ciastku i ploteczkach,  ;D. Poniżej zdjęcia grupowe, dzięki którym wspomnienia o tym miłym dniu pozostaną na dłużej :).



 
Blogi dziewczyn:

Malwina(organizatorka)- http://malinka24.blogspot.com/ 

A oto prezenty od sponsorów:






 




Wpisy, które także mogą Cię zaciekawić:

12 Komentarze

  1. Takie spotkania muszą być bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super spotkanie, udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawde super:> chetnie bym sie kiedys na cos takiego wybrala:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ile fajnych rzeczy, super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło było Cię poznać ;)) Cieszę się,że Spotkanie się podobało. Mam nadzieję,że do następnego spotkania ;)) .

    OdpowiedzUsuń
  6. Spotkanie świetne! Cieszę się, że mogłyśmy się w takim składzie spotkać i mam nadzieję, że nie ostatni raz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że był fajny klimacik :) Następnym razem muszę Was poznać bo też jestem z Olsztyna! :D

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images