SheIn - moja wiosenna wishlista

19 marca 2016

Hej wszystkim! Mam nadzieję, że wy również wypoczywacie w ten sobotni poranek, zajadacie pyszne śniadanie, popijacie kawę. Dziś czas płynie powoli, sama niedawno się przebudziłam. Niestety mam nadzieję, że nie będzie cały taki leniwy – magisterka sama się nie napisze…

Wiosna zbliża się wielkimi krokami, dlatego jak każda kobieta zastanawiam się nad uzupełnieniem szafy o kilka ubrań i dodatków. Czasami wystarczy jedna rzecz,  która diametralnie odmieni twój look. Głównie marzą mi się sukienki, spódniczki, o czym same się przekonacie oglądając moją wishlistę ze sklepu internetowego SheIn.

PS. Muszę się wam pochwalić – jadę na MEET BEAUTY! Kogo będę miała okazję poznać? J


1. <KLIK> 2. <KLIK> 3. <KLIK>


1. <KLIK> 2. <KLIK> 3. <KLIK>

1. <KLIK> 2. <KLIK> 3. <KLIK>

Wpisy, które także mogą Cię zaciekawić:

21 Komentarze

  1. Świetne rzeczy :)
    Ja będę <3 spotkamy się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same cudeńka są w tym sklepie :)
      Super, miło będzie Cię znów spotkać :*

      Usuń
  2. Same świetne rzeczy :)
    Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe rzeczy, a czerwona kiecka już w ogóle :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cudeńka!!!
    oczywiście widzimy się na MB <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Podarte spodnie uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwona spódniczka super :)) oczywiście poklikane, zostaw kliki też u mnie
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/03/zamowienie-z-dresslink.html
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwona sukienka i czerwona spódniczka są mega.!
    Oczywiście poklikane.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne propozycje, szczególnie czerwona spódniczka.
    Zazdroszczę wyjażdu na Meet Beauty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę śliczne rzeczy wybrałaś, ta czerwona sukienka i asymetryczna spódnica genialne!
    poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nigdy tam nie zamawiałam, ale poklikałam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne rzeczy dodałaś do swojej wislisty :)
    Poklikałam :**
    Co powiesz na wspólną obserwację ? zaczniesz ? :*
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne rzeczy ;) Kliknięte. Klikniesz u nas? :)
    http://ciekawekosmetyki.pl/zamowienie-z-romwe-4/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten sklep, zawsze można coś ciekawego znaleźć, tylko trzeba uważać na rozmiary :)
    Poklikałam w linki, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images