LAKIERY HYBRYDOWE CHIODOPRO - WAKACYJNE KOLORY

4 lipca 2016

Każda pora roku ma swoje ulubione kolory lakierów do paznokci.  Jesienią królują  burgundy i śliwki na tle spadających liści, zimą świąteczne czerwienie, granaty obok choinki, wśród prezentów. Wiosna i lato zakochane są w neonach i pastelach, ponieważ takowe odcienie idealnie podkreślają opaleniznę.W dzisiejszym poście nacieszycie oczy cudownymi barwami lakierów do paznokci marki CHIODOPRO.




Buteleczki produktów są matowe, proste i klasyczne – to lubię. Pędzelki są w sam raz dla mnie – nie za wąskie, nie za szerokie. Konsystencja dość gęsta, więcej będę mogła się wypowiedzieć na ich temat, po dłuższym stosowaniu.  

Do testowania otrzymałam:
5 lakierów z serii Chiodo Pro Soft i 5 Chiodo (6 ml), efekt syrenki, top, bazę oraz remover (100 ml). 


Na pierwszy ogień idzie seria CHIODO PRO SOFT. Mam nadzieję, że te lakiery będzie się ściągało bez problemu








Kolor: 060




Kolor: 003

Teraz mam jeszcze większy dylemat, który kolor wybrać, bo wszystkie są w moim guście. Lakiery mam od kilku tygodni, jednak dopiero teraz mogłam je zastosować (stan paznokci na to nie pozwalał). Na dłuższych będzie to wyglądało jeszcze lepiej, cierpliwie zapuszczam :).


Kolory: 184, 057, 055

Wpisy, które także mogą Cię zaciekawić:

11 Komentarze

  1. 229 podoba mi się najbardziej ;) Daj znać jak schodzą te soft ;) Bo te zwykłe strasznie ciężko się zdejmuje ;( ale trwałość jest super

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Przez trudności ze zdejmowaniem? :(

      Usuń
    2. Tak, hybrydy te tak mocno się trzymały, że nie mogłam ich ściągnąć. Cały proces trwał tyle czasu, że chciało mi się płakać, a i tak nie udało mi się ich ściągnąć w 100%. Resztę spiłowałam bloczkiem, bo nie było innego wyjścia. Czasem odchodzący lakier naruszał paznokieć - paznokcie miałam po nich jak papierki...

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że chociaż seria Soft będzie łaskawa podczas ściągania...

      Usuń
  3. Bardzo łądne kolorki mają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory są bardzo ładne, kojarzą się z latem :)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images