ULUBIEŃCY Z ALIEXPRESS

15 stycznia 2018

Na Aliexpress zamawiam od kilku lat, na wiele zamówionych paczek, tylko jedna mi nie przyszła. Na każdą czekałam od dwóch tygodni do dwóch miesięcy. Choć na stronie są bardzo tanie rzeczy, to przez ich różnorodność i  grupy dla aliholików,  można skutecznie uszczuplić swój portfel. W dzisiejszym poście pokaże Wam kilku moich ulubieńców.


1. Zegarek w kwiaty - pięknie prezentuje się na dłoni, nie różni się od zdjęć z aukcji. Tego typu zegarki nie są niestety tak trwałe, jak ten który zaprezentuje poniżej, paski dość szybko się ścierają, ale póki co mogę się cieszyć vinatage'owym gadżetem za kilka zł.
2. Zegarek na srebrnej bransolecie - od dawna podobają mi się zegarki z takimi paskami. Pasuje do wszystkich stylizacji. Ten mam od kilku dobrych miesięcy, a nie widać większych śladów użytkowania. Jest dobrze wykonany, działa bez zarzutu, mam nadzieję, że jeszcze trochę mi posłuży.
3. Pędzelek do makijażu oka ze złotą końcówką - jestem oczarowana tym pędzlem, nie tylko przez wzgląd na wygląd, ale także działanie. Mam go ponad rok, a nic z nim złego się nie stało. Jest miękki, dobrze się nim zarówno nakłada cienie, jak i rozciera. Po myciu włoski nie wypadają ani nie odszktałcają się.
4. Mshare - żel do przedłużania paznokci - Tańsza alternatywa harda marki Semilac. Dobrze się nim przedłuża paznokcie, po utwardzeniu przedłużenie jest twarde. Oczywiście nie namawiam do zamawiania produktów do wykonywania hybryd z Aliexpress, niektórzy mają jakieś uczulenia, sceptyczne nastawienie. Ja osobiście jestem zadowolona z tego produktu
5. Pyłki do paznokci - mam kilka pyłków do paznokci z alie, każdy daje inny efekt, można znaleźć metaliczne, syrenkowe, itp. Nie mam problemu z aplikacją, efekty są zadowalające. Jeśli chcecie mogę zrobić post z pyłkami z alie, żeby zwrócić na któryś szczególną uwagę.
6. Case na telefony - najlepiej sprawdzają się u mnie sylikonowe case z alie, plastikowe szybciej mi się brudzą. Najbardziej zauroczył mnie case w kakstusy, nie bez powodu się u mnie znalazł.
7. Mała kosmetyczka - piękny wzór, dobre wykonanie. Idealna do torebki.


Wpisy, które także mogą Cię zaciekawić:

8 Komentarze

  1. No Kochana :)
    Te zegarki naprawdę świetnie się prezentują :)
    Swoją drogą ciekawe co mają tam ciekawego jeśli chodzi o dodatki na wesele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię pyłki,jestem ciekawa efektów,mogłabyś zrobić post o nich

    OdpowiedzUsuń
  3. żel do przedłużania paznokci musze kupić, pozdrawiam ;

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam Ci przy najbliższych zakupach pu-erh w kostkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Ali jest sporo fajnych rzeczy ;) Cenka.pl pozdrawia. :)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images