WROCŁAW I OKOLICE W 3 DNI - PROPOZYCJA NA WAKACJE

8 sierpnia 2017


Od majówki minęły 3 miesiące ale ten post mam nadzieję, że przyda się osobom, które urlop wakacyjny mają przed sobą.
Majówkę we Wrocławiu planowaliśmy już od dłuższego czasu. My wybraliśmy najwygodniejszą opcję, jazdę autem która zajęła nam mniej więcej 5 h. Jako, że jestem typem turystki, nie usiedzę w nowym miejscu, uwielbiam zwiedzać, robić zdjęcia i się zachwycać, razem z  chłopakiem wcześniej zaplanowaliśmy, co chcemy obejrzeć w ciągu  3 dni. Nie skończyło się na samym Wrocławiu, zwiedziliśmy też okolice.

Pierwszego dnia poszliśmy na rynek, która swoją drogą jest przepiękna, szczególnie urzekły mnie kamienice. Nie sposób także nie wspomnieć o wszędobylskich charakterystycznych dla Wrocławia krasnalach. Nieco odpoczęliśmy na Wyspie Słodowej – małej wyspie na Odrze, zahaczając o Barbarkę, w której popijaliśmy piwo przy niewinnych promykach wiosennego słońca. Prócz tego obejrzeliśmy również najstarszą część Wrocławia - Ostrów Tumski.






Następnego dnia udaliśmy się do wrocławskiego zoo, które jest ogromne, spędziliśmy tam około 3 godziny, a i tak z powodu tłumów nie udało nam się odwiedzić afrykarium.  Mimo zmęczenia skreśliliśmy z listy jeszcze dwa punkty – Halę Stulecia i Mostek Pokutnic, inaczej zwany również Mostkiem Czarownic. By dostać się na ów mostek trzeba przebyć niezliczoną liczbę schodów, by na wysokości 45 m delektować się widokiem wrocławskiej panoramy.








Trzeci dzień był nie mniej aktywny. Najpierw pojechaliśmy wypocząć w termach w Jeleniej Górze, jednak spontanicznie zwiedziliśmy dwa zamki. Pierwszy – Zamek Chojnik, znajdujący się w Karkonoszach dał nam lekki wycisk, wypoczęci po termach znów mieliśmy zakwasy :D. A po wejściu na wieżę zamku podziwialiśmy piękne widoki. W drodze do Wrocławia obejrzeliśmy z zewnątrz kolejny zamek, znajdujący się w Bolkowie.









Zamarzyło mi się pozwiedzać inne zamki w województwie dolnośląskim, a jest ich bezliku, a także apetyt na kolejny przyjazd do Wrocławia wzrasta mimo kilometrów.


Wpisy, które także mogą Cię zaciekawić:

8 Komentarze

  1. Ja właśnie zaraz wychodzę na pociąg do Ustronia ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam we Wrocławiu.
    Pięknie tam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem zakochana w tym mieście ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam odwiedzać zoo we Wrocławiu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wrocław ma super klimat. Byłam tam parę razy i chętnie pojechałabym znów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pati w swoim żywiole :)
    Sama chętnie wybralabym się do Wrocka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy wpis, właśnie rozważałam odwiedzenie tego miasta :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: https://smilingshrimp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images